Preču iegāde

1. Izvēlieties produktu.

2. Nospiediet pogu „Ielikt grozā”.

3. Atzīmējiet produktu skaitu, ja vēlaties no izvēlētā produkta vairāk kā 1 gabalu.

4. Pārliecinieties par pirkuma groza satura pareizību.

5. Nospiediet pogu „Pasūtīt”.



Apmaksas un piegādes noteikumi

1. Pēc pirkuma apstiprināšanas 1 darba dienas laikā tiek nosūtīts rēķins uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

2. Rēķins apmaksājams 3 darba dienu laikā

3. Ja rēķins netiek apmaksāts 3 darba dienu laikā, tas tiek anulēts

4. Prece tiek izsūtīta 1 darba dienas laikā pēc apmaksas saņemšanas rēķinā norādītajā bankas kontā.

5. Par preces izsūtīšanu tiek paziņots, nosūtot apstiprinājumu SMS veidā uz Jūsu norādīto telefona nummuru vai e-pasta adresi.


Piegādes izdevumi

1. Pirkumam virs 25 EUR– piegāde bezmaksas.

2. Pirkumam līdz 25 EUR– piegādes cena 2,50 EUR.

3. Piegādes izdevumi tiek pievienoti rēķinā kā „Piegādes izdevumi”

 

Iespējamie piegādes veidi

1. Omniva - Lūdzam sadaļā "Papildus informācija" norādīt vēlamo pakomāta adresi

2. Latvijas Pasts

3. Iespējama piegāde personīgi, par to iepriekš vienojoties.

Par izvēlēto piegādes veidu lūdzam informēt, veicot pasūtījumu.

 

Neskaidrību gadījumā rakstiet mums uz e-pastu erbavitalv@gmail.com.  vai zvaniet +371 29263136


Reģistrācija

Mēs apliecinam, ka dati tiks izmantoti tikai identifikācijas nolūkiem, iegādājoties produktus mūsu e-veikalā un  netiks nodoti trešajām personām vai kā citādi ļaunprātīgi izmantoti. Reģistrējoties Jūs piekrītat saņemt savā e-pastā informāciju par ERBA VITA  jaunumiem. No šīs informācijas saņemšanas ir iespējams atteikties.


Pasūtījuma atcelšana

Pārdevējs ir tiesīgs atcelt pasūtījumu šādos gadījumos:

1) Prece noliktavā ir beigusies

2) Pircējs nav veicis rēķina apmaksu tajā norādītajā termiņā

Šajos gadījumos pārdevējs sazinās ar pircēju un vienojas par turpmāko darbību.

Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu 12 stundu laikā pēc tā veikšanas, nosūtot atteikumu uz augstāk norādīto e-pasta adresi.  

Gadījumos, ja pasūtījums tiek atcelts, bet pircējs ir samaksājis visu vai daļu no rēķina summas, tā tiek pārskaitīta atpakaļ uz pircēja bankas kontu.

Pasūtījumu nav iespējams atcelt, ja rēķins ir samaksāts un prece jau izsūtīta klientam.

Problēmu risināšana

1.Ja saņemtā prece neatbilst pasūtījumam, pircējam par to nekavējoties jāinformē pārdevēju. Pārdevējs apņemas novērst kļūdu 3 darba darba dienu laikā par saviem līdzekļiem.

2.Ja esat saņēmuši kļūdaini komplektētu pasūtījumu vai arī saņemtās preces ir bojātas, lūdzam rīkoties sekojoši:

1) Sazinieties ar mums pa augstāk norādīto tālruni vai e-pastu (pievienojiet fotoattēlu, kur redzams bojājums vai kļūda).

2) Pēc informācijas saņemšanas vienosimies par preces atgriešanu. Atgriešanas izdevumus apmaksāsim mēs. 3) Pēc atgrieztās preces saņemšanas nosūtīsim pircējam apstiprinājumu un vienosimies par situācijas risinājumu – naudas kompensāciju vai preču apmaiņu.

 

 

 



0
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .